Összes eddigi elégedett ügyfél

Bejárható Magyarország Vízitúra
Több mint 100 helyszín
Bejárható Magyarország
Információs táblák tervezése és telepítése
Previous slide
Next slide

Bejárható Magyarország

A Bejárható Magyarország program elsődleges célja a szabadidő aktív eltöltésének népszerűsítése, valamint a belföldi turizmus élénkítése. Társcégünk, a Fingerprint Kft. kérésükre alvállalkozókként mi is csatlakoztunk a munkába, vízitúra útvonalak mentén és környékén, alapos tervezés után információs táblákat telepítettünk, melyek fő célja a túrázók eligazítása és tájékoztatása.

A Magyar Kajak-Kenu Szövetséggel együttműködve tettük lehetővé, hogy a Felső-Tisza, az Alsó-Tisza és a Körösök vízitúra útvonalai megismerhetőbbé váljanak. Egyedi kialakítású iránymutató nyilakat helyeztünk el több településen is, ezek segítségével a túrázni vágyók hamarabb megtalálják a közeli kikötőket. A modern, letisztult design a fiatalok és az idősebbek tetszését is elnyerte, ami pedig a legfontosabb: hatékonyan képes átadni az információkat.

Külön öröm számunkra, hogy a munka elkészültével teljes mértékben pozitív visszajelzéseket kaptunk a megrendelőtől.

Reméljük, ezentúl nem csak a gyakorlott túrázók, hanem a kezdők is kedvet kapnak egy kis vízi kalandhoz!

A túra útvonalakról további információk